Kävin tänään verikokeissa, äitiysseulassa, niinkun siinä lähetteessä luki. Neljä putkee ne otti verta, mutta eihän se tunnetusti ihan putkeen menny... Mun suonet kun pakenee ja "repee" ja tää pisti ensimmäisen kerran muutenkin ihan pieleen, osu kuulemma suonen seinään ja se sattu. Molemmat kyynärtaipeet on nyt piikitetty ja mustelmilla, jollakin erikoisneulalla se lopulta onnistu. Yllättävää oli se, ettei mun oikeestaan tehny siellä huonoo, kun joskus olen jopa pyörtyny. Se labranhoitaja kyseli koska mulla on ultra ja sano, että hyvä, kun nuo verinäytteet pitää kaks viikkoa ennen ottaa. Eipä se neuvolan terkkari mitään semmosesta puhunu. No pääasia että ne on otettu ja oikeeseen aikaan. Ajattelin että ne pian unohtuu kokonaan, jos en heti mee.

Viimeyö oli kertakaikkiaan kamala, ensin ukko herätti mun tv:n ääniin aamupuolella yötä ja sitte sattu kauheesti mahaan ja näin aivan hirveetä painajaista. :( Pahaa teki kun heräsin, ei kivaa! Onneks se oli kuitenkin vaan unta. Tää oli ensimmäinen aamu varmaan kahteen viikoon ku en olis millään kellon soittoon halunnu nousta. Viime viikot kun oon heränny joka aamu aika tarkkaan puoli tuntia Ennen kellon soittoo. Se puoli tuntia on päteny oikeesti joka aamu, menin sitte aamuvuoroon tai vaikka kello olis soinu vasta 10. Todella erikoista, minähän en koskaan ennen ole niin heränny, vaan torkutan ja torkutan ja torkutan ja kiukuttelen, että en nouse vielä... Olen tässä päivinä muutamina huomannu, että se semmonen jatkuva etova olo on tiessään. Mahaa kyllä nipistelee jatkuvalla syötöllä ja edelleen väsyttää, mutta ei ollenkaan muuten semmonen huono olo. Mutta mahaa turvottaa voi hyvänen aika, aamusin olen normaali ja iltaisin todellinen möhömaha. Mun normaali ainainen turvotusvaiva senkun vaan pahenee.

Kerroin tästä raskaudesta yhdelle työkaverille tossa joku aika sitten. Se pomppi ilosta :) Tän ihmisen kanssa ku olen melkein kaikki työvuorot ollu niin siinä on ehditty paljon puhumaan kaikesta. Se oli huomannu että olen erilainen, se oli huolissaan olenko masentunu ja arvas sitten ihan pienestä vihjauksesta. Ukolle en vielä tunnustanu, että olen asiasta kertonu jollekulle.  :D