Iloinen yllätys odotti minua Annan blogissa Parhautta. Kiitos tästä yllättävästä tunnustuksesta!!

Tunnustuksen saatuaan pitää paljastaa itsestään kolme asiaa, lempiväri, lempiruoka ja paikka, jossa haluaisi käydä. Luulisi, että näin helpon oloisiin kysymyksiin vastaisi ihan noinvain, mutta tässähän täytyy oikein miettiä.. Lempivärejä minulla on oikeastaan useampia: sininen, violetti, nykyisin myös vihreä. Helpompi olisi sanoa, että keltainen ja oranssi eivät kuulu mieliväreihini, etenkään semmoisina kirkkaina. Lempiruoasta tulee ensimmäisenä mieleen hotti siiivet.. nam joskin nyt raskausaikana olen yrittänyt niitä ja muitakin tulisia ruokia vältellä. Perunamuusi ja nyppysoosi maistuvat myös aina (etenkin äidin tekemänä) ja voisin mainita myös Mustanmakkaran ja puolukkahillon (harvoin syön, mutta kyllä on hyvää). :)

Sitten se paikka. Ensimmäisenä mieleen tulee jokin eteläinen valtio ja hiekkaranta, mutta loppujen lopuksi minä en ole ollenkaan sellainen ulkomaanmatkaaja luonne. Vaikka en viikon etelänlomaan ollenkaan vastaan laittaisi, niin vastaan tähän että Lappi. En ole eläissäni käynyt Suomen Lapissa, Oulu taitaa olla pohjoisin paikka, missä olen vieraillut. En osaa sen tarkemmin mitään paikkaa nimetä, mutta vielä joskus haluaisin nähdä lapin luonnon, tunturit, revontulet ja etenkin poroja... Pakko on myös mainita tuo Annan ihana vastaus tähän kysymykseen, Taivaassa. Se sai tälle herkälle odottajalle ihan tipan linssiin. Taivaassa todella on monta sellaista rakasta ihmistä, jotka minäkin niin mieluusti haluaisin tavata. <3